vendredi 8 février 2013

Fairytale Friday


Bonjour et bienvenue sur le Fairytale Friday !
Aujourd'hui, ma carte est réalisée avec un des nouveaux tampons disponibles ICI chez Teddy Bo & Co. Il s'agit de "Cupid's Arrow", n'est-elle pas mignonne cette TeddyBea ?

N'hésitez pas à rendre visite à mes amies de la Design Team ICI pour voir ce qu'elles ont réalisé en ce vendredi :-)
Et n'oubliez pas, le challenge "Anything Goes" est ouvert jusqu'au 3 mars !

Bisous à tous et très bon week-end !
_____________

Hello and welcome to the Fairytale Friday!
Today my card is made with one of the new stamps available HERE at Teddy Bo & Co. It is "Cupid's Arrow", isn't she so cuuute?

Don't hesitate to visit my friends of the Design Team HERE to see what they have achieved this Friday :-)
And don't forget ! The challenge "Anything Goes" is open until March 3rd!

Hugs and kisses to all and have a good weekend!





Matériel utilisé : TeddyBea_256, papiers : My Mind's Eye (lost and found), Tickets : Freebies (http://misscutiepiegoes80s.blogspot.fr/), Perforatrice feuilles : UK Success, Roses (scrapbooking boutique), Dentelle rose, Stickles, encre Distress et Promarkers.

Et pensez à aller régulièrement sur la nouvelle boutique merchandising dédiée à Teddy Bo, il y a de nouveaux articles qui arrivent chaque jour ! C'est ICI.

And go regularly on the new store merchandising dedicated to Teddy Bo, there are new items arriving every day! It is HERE.





22 commentaires:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. a dit…

Really so sweet card.
Love the colours, image is soooo cute,
have a nice Friday,
hugs Tamara

Doreen a dit…

Absolutely gorgeous Lau,fabulous colouring and details.xxx

Tress a dit…

Very pretty! Love your use of the tickets and lace trim!

Athéna a dit…

Ta carte est superbe, magnifique colorisation, bravo. Bises.

Marlies a dit…

A gorgeous card Lau! Lovely papers, a cute image and I love the tickets! hugs, Marlies

Céline a dit…

oh elle est trop belle! j'adore tous les petits tickets!
bises
céline

coops a dit…

so gorgeous lau.adorable image and I really love your pretty design and colours :D

xx coops xx

Amy a dit…

The image is so sweet and your card is gorgeous, Lau!

Teresa a dit…

This is really beautiful Lau, I love the image and soft pretty colours, it's gorgeous. It's lovely to be back blogging and seeing all your creations. Hugs Teresa xx

Framboise8367 a dit…

Très mignonne ta carte !!!
Bon samedi , bisous ...
Framboise .

Nicky a dit…

elle est trop chou ta carte ! j'adore !
NG

Sandy a dit…

elle est magnifique ta carte
bravo et bisous

Maline a dit…

Très jolie carte, j'adore les petites étiquettes sur le côté. Excuse je viens de voir que j'ai fait une faute sur ma carte de vœux, j'ai écrit Teddy Boo avec 2 O oups. Bisous

Amy Johnson a dit…

Awww, this is just too sweet and cute! I love those sentiment tags!

Elise a dit…

Wow Lau! this is so BEAUTIFUL!! Love all the layers of papers, and all the stunning details!!!

Hugs,
Elise

peg a dit…

Ta carte est très jolie - j'aime beaucoup
bizzz

Murielle a dit…

Elle est superbe et trop mignonne ta carte, Law!!!
J'aime beaucoup ton design.
Gros bisous, Mumur.

Juls a dit…

wow this is stunning! Love the little tickets! Hugs Juls

Nano a dit…

Elle est très jolie ta carte. Les papiers et couleurs sont vraiment très belles. Bisous.

SylvieG a dit…

Ta carte est toute mignonne. Bravo miss.
Bisous

babygirl97240 a dit…

magnifique carte! bises

Sandy a dit…

Lau - this is a fabulously designed card and the little girl bear is so very cute. I think she dropped her arrow!
Sandy

Enregistrer un commentaire